Skip to content
Anne-Loes_uniek logo vrouwelijke ondernemer
Tape 2-wit

Ik ontwerp een uniek logo voor jou als vrouwelijke ondernemer

Zodat jij met je bedrijf je steentje kan bijdragen aan een mooiere wereld.


Een uniek logo voor jou als vrouwelijke ondernemer die ervoor zorgt dat de wereld niet meer om jou heen kan.  

De kleuren die je gebruikt, de lettertypes, de vormen en de lijnen. Het bepaalt hoe je overkomt op je doelgroep. Het is eigenlijk de basis van alles binnen je bedrijf. 

Dit is het moment om daarin keuzes te maken, zodat je écht opvalt. Het resultaat? Een uniek logo die jouw missie voor jou vertelt.

“Grafisch ontwerp gaat de wereld niet redden, maar maakt ‘m wel een stukkie mooier”

En dat redden van de wereld, daar ben jij voor. Want als ik jouw vraag waarom jij bent begonnen als ondernemer dan weet jij het antwoord op de vraag zo te vertellen. Ik wil namelijk dat jij als vrouwelijke ondernemer een steentje kan bijdragen aan een betere wereld. Een autheniek logo en huisstijl geeft je de tools om jezelf te onderscheiden van de rest.

Daarom ben jij begonnen als ondernemer, niet om je eigen logo te ontwerpen.

Daar ben ik dan weer voor. 

Uniek logo voor jou als vrouwelijke ondernemer
En doordat ik voor jou een huisstijl ontwerp die precies vertelt wat jouw verhaal is snapt de rest van de wereld wat jij wilt bereiken met je onderneming. Dit is je kans om met je visuele identeiteit je als vrouwelijke ondernemer te onderscheiden van de rest. Wie jij bent en waar je voor staat maakt je uniek en dit wil je weerspiegelen in je visuele uitstraling.

Want het meest onderscheidende middel om je onderneming op de kaart te zetten? Je eigen stijl. Met een goede basis herkennen je klanten je van ver. Dat typische kleurgebruik (ra, ra wat is de mijne?), een sprekend lettertype of een speels logo. Het maakt je anders dan al die anderen. Het maakt je uniek.

Je krijgt een uniek ontwerp dat past bij wie je bent, waar je voor staat en wat je doet.

Waarom een uniek logo zo idioot belangrijk is voor jou als ondernemer

Een positieve eerste indruk

Je kan maar één keer een goede eerste indruk maken. Jouw logo is vaak het eerste wat een bezoeker op je website ziet. Een uniek logo laat een sterke eerst indruk voor je achter.

Trekt aandacht van je lievelingsklant

We hebben een kortere spanningsboog dan een goudvis. Een sterk logo laat in één keer ziet wie jij bent en waar je voor staat. Een uniek logo trekt de aandacht van je lievelingsklant voor jou.

De basis voor de rest van je bedrijf

Een logo lijkt klein, maar het is altijd de basis van de rest van je visuele identeit. Een uniek logo is het uitgangspunt voor de rest van de visuele identiteit van je onderneming, zoals drukwerk en je website.

Een uniek logo vertelt jouw verhaal

Met een uniek logo hoef jij niet aan iedereen te vertellen waarom je doet wat je doet. Jouw logo doet voor jou het woord en laat aan je lievelingsklant waar jij met je onderneming voor staat.

Van klanten naar trouwe fans

Je klant verwacht consistentie. Naarmate je bedrijf groeit en je steeds bekender wordt.. Dan komen klanten bij je terug. Als je huisstijl elke keer verandert, dan weet jouw lievelingsklant niet meer waar ze aan toe zijn.

Je onderscheiden van de rest

Je onderscheidt jezelf van je concurrentie met een uniek logo. Anders durven te zijn, je eigen verhaal durven te vertellen. Een goed ontworpen logo communiceert je complete verhaal. 

Liever luisteren?

“Ik ontwerp voor jou een uniek logo en geef je het vertrouwen om jezelf als vrouwelijke ondernemer te laten zien”

Ondernemen komt met de nodige obstakels, maar de grootste ben je vaak zelf. Iets met het imposter syndrome waar elke vrouwelijke ondernemer lijkt te hebben. Ondernemen is al spannend, maar dit maakt het soms nog net wat enger.

En dat is nergens voor nodig. Want jij weet waarom je bent gaan ondernemen. Jij wilt van de wereld een mooiere plek maken en het starten van je onderneming is hiervoor de beste tool. Die conclusie had je zelf ook al getrokken. Nu nog durven om het ook echt te gaan doen.

Wanneer ik start met het ontwerpen van jouw logo (helemaal uniek en op maat voor jouw onderneming) ondersteun ik je bij alles waar jij op dat moment behoefte aan hebt. Dit kan een zetje in de rug om offline te gaan netwerken zijn, maar het kan ook het kiezen van de juiste promotiemiddelen voor jezelf. 

Als vrouwelijke ondernemer hebben we het al zwaar genoeg, dus een beetje extra support is een welkome aanvulling. Ik zorg er voor dat je na het traject niet alleen een geweldig en uniek logo hebt, maar (en minstens net zo belangrijk) ook het vertrouwen in jezelf om daadwerkelijk jezelf en je onderneming aan de wereld te laten zien.

Anne-Loes_uniek logo vrouwelijke ondernemer 2
Tape 2-wit

Meer informatie over het laten ontwerpen van je logo en huisstijl op maat?

Vraag hier je unieke logo en huisstijl aan ⬇️

En laten we (online) kennismaken, van vrouwelijke ondernemer tot vrouwelijke ondernemer.

Veelgestelde vragen over het ontwerpen van logo’s en huisstijlen op maat

Heb je een vraag die er niet tussen staat? Stuur mij dan een berichtje.

  • Wanneer je start met ondernemen begin je met je bedrijfsidee, je bedrijfsnaam en grote kans dat je een domeinnaam registreert. Je wilt gaan ondernemen en dit wil je zo snel mogelijk doen.

    Een belangrijke vervolgstap (en eigenlijk beginstap) is het laten ontwerpen van je unieke logo en huisstijl. Het geeft je bedrijf een beeldmerk en het straalt uit wat jij wilt uitstralen. Superspannend! Daarom is het essentieel om hier hulp bij in te schakelen.

    Want jij moet doen waar jij goed in bent en waar jij blij van wordt. 

    Een uniek logo ontwerpen is echt een vak apart, iets wat ik graag voor je doe.

    Het mooie is dat ik naast het ontwerpen van een unieke huisstijl, je ook help bij het uitzoeken van je kernwaarden en je doelgroep. Twee vliegen in één klap. Een business coach heb je niet meer nodig 😉