Skip to content
Anne-Loes-april2021.TessaWiegerinckDSCF9779-web

Merkidenteit

Even terug naar de basis.

Je bent op zoek naar een podium om jouw verhaal te vertellen. Maar hoe ga je dat doen en hoe spreek je jouw doelgroep aan? Hoe ga jij je onderscheiden van al die geweldige ondernemers om je heen?

Tijd om jouw verhaal te vertellen

Wat wil jij delen met de wereld? Wat is jouw verhaal? Dat is de basis van een ijzersterke merkidentiteit.

Als ondernemer moet je jezelf kunnen onderscheiden. Dit doe je door jouw verhaal te vertellen én ervoor te zorgen dat het klopt met je doelen, je doelgroep en kernwaarden.

Merken worden sterk voor branding. Een goed doordachte identiteit wat de onderneming ademt. Alles valt op z’n plek.

De naam, de teksten, de vormgeving, kleuren, typografie, fotografie maar vooral hoe jij overkomt op klanten. Door duidelijke beslissingen te maken over je merk wordt je zichtbaar. En door zichtbaar te zijn, kan jij je podium pakken.

Met als resultaat: een identiteit die laat zien hoe mooi en krachtig  jij bent als ondernemer. Een identiteit die er voor zorgt dat niemand meer om je heen kan.

“People don’t buy goods and services.
They buy relations, stories and magic”

Stap 1

Huiswerk

Voordat we met elkaar in gesprek gaan stuur ik je een document toe met vragen. Deze kan je digitaal invullen en weer naar mij retour sturen.

Duur: 2 uur

Stap 2

1-op-1 sessie

Yes, tijd voor de sessie! We gaan in op jouw merkverhaal, kernwaarden en maken we jouw merkidentiteit concreet. Na onze sessie heb je de basis van jouw onderneming op papier staan. En eh, je kan meteen aan de slag! 

Duur: 3 uur

Stap 3

Aanpakken!

Na twee weken spreken we elkaar nog een keer en gaan we het hebben over je vervolgstappen. Waar ga je mee aan de slag en kan ik jou er bij helpen?

Duur: 1 uur 

Het is tijd om jouw verhaal te vertellen.

Merkidentiteit

€499,00

Deze prijs is excl. btw.

Wat levert het mij op?

Na onze sessie weet je precies wat jouw unieke toegevoegde waarde is voor jouw doelgroep. Je hebt een document in handen met de blauwdruk van jouw onderneming, bomvol tips, tools en inspiratie. 

Oftewel, je hebt een duidelijke richting. Nu je jouw merkidentiteit hebt staan is de rest een fluitje van een cent. Keuzes maken over marketing, communicatie, investeringen, groeien. Alles komt samen.

Dit wil ik!